neděle 20. května 2018

Hrotnokřídlec chmelový



Zvláštní jméno, nádherný vzhled, bílá křídla, krásný "kožíšek" na hlavičce,
a je to sameček motýla - Hrotnokřídlec chmelový :)

Fotila jsem ho včera v Krušných horách,
opět u mého oblíbeného rybníka.














Chcete-li být informováni o nových fotografiích na tomto webu,
přihlašte se (v menu) k Odběru novinek.

Děkuji vám za návštěvu (like, sdílení odkazu) i komentáře :)





20 komentářů:

  1. Moc se mi dnes líbí tvůj "model" a zase ho ráda přepošlu bratrovi, který takové krasavce miluje. A komentáře fungují, jen jsem je hned nenašla ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Kitty, to mě moc těší a snad se bude líbit i bratrovi :).
    Byl to motýlek krasavec a tu pampelišku držel pevně a bylo jasné, že je jenom jeho a že jí nikomu nedá :);).
    Měj se moc pěkně a díky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je, pane, sameťáček! Jen pohladit! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Samé zajímavé úlovky. Prostě dovedeš se Jituško kolem sebe dívat.

    OdpovědětVymazat
  5. No na te makrofotografii vynikne eho"hebks srstnatost"...normálně by možná člověku tsk krasny nepripadal ale zvětšení tu krásu naplno odhalí

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Taky mi to přišlo tak nějak na mazlení :)) ;).

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Mirku, někdy nemám štěstí vůbec a prostě nic zajímavého nepotkám. A pak to přijde samo :). Hlavní je být v přírodě :).

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ano, je to tak :) a proto s ním moc ráda fotím. Jinak by mi spousta zajímavých detailů unikla :).

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, to jsou teda záběry. Jako plyšáček a takové makro, fakt klobouk dolů. I t křidélka má jako sametová.

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: Maruško, moc děkuji! :) Je to fajn, že máme v přírodě pořád co objevovat :). Včera jsem opět fotila otakárky fenyklové a to byl taky krásný zážitek :).
    https://photosnaturejihei.wordpress.com/2017/05/21/otakarek-fenyklovy/

    OdpovědětVymazat
  11. Nemohu dodat nic jiného, než... wow! Nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  12. Jituš děkuji Ti moc za tvou návštěvu dnes na mém blogu a komentář. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. [17]: Rádo se stalo, měj se moc pěkně :).

    OdpovědětVymazat