čtvrtek 29. listopadu 2018

Lesná v Krušných horách




Včerejší procházka v okolí Lesné v Krušných horách
byla mrazivá, bylo -6 stupňů a ledový vítr
teplotu pocitově snižoval.
Prsty mi při fotografování nepříjemně
mrzly (už aby bylo zase jaro), námraza křupala
pod nohama, po obloze se honily cáry mlhy,
mezi kterými občas vykouklo sluníčko..

Když vidím zimní krásu, tak pro jistotu hned fotím.
Protože kdo ví, jaká bude letos zima a jak se zase
v příštích dnech změní počasí..



A dodatečně připojuji přání pro návštěvníky
mých stránek i odkaz na fotogalerii: JiHei.zonerama.com

Krásné Vánoce a šťastný nový rok 2019.

Přeji hlavně pevné zdraví,
pohodu a ať se vám vše daří :).







Další fotografie zimní krajiny najdete v galerii:






Chcete-li být informováni o nových fotografiích na tomto webu,
přihlašte se (v menu) k Odběru novinek.








31 komentářů:

  1. No paráda. Zima až praští ale fotky krásné....

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Díky Vendí :). V zimě nerada fotím, nebaví mě u toho mrznout ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Krása :) Tohle mě vždycky přiměje vylézt ven, ale mně osobě zase mrazivé teploty nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. :-)
    Nejlíp se na to kouká z tepla domova, z fotek cítím tu hroznou kosu. Také mě nebaví zmrzlé prsty.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Díky :). Mně taky ne :), moc ráda se na takovou krásu koukám, jen ty ruce nedokážu zahřát a v rukavicích se mi špatně fotí :).

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Díky, Jarmilko :). Taky jsem v tuhle chvíli v teple domova, protože venku je to kapánek o zabití kvůli ledovce, takže je lepší nevycházet ;).

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: U nás ledovka není,ale fouká hnusně studený vítr. Lepší doma u kamen. :D

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Přesně tak, doma je bezpečno. U nás do toho ještě padá zmrzlá krupice, ale moc nefouká. Tedy zatím.. :).

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Doma nejlíp. Přeji Ti krásný víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Byl jsem taky v té zimě venku, ale takovou nádheru se mi Jituško, nafotit nepodařilo. Je to kouzelné pokud se na to člověk dívá u Tebe na počítači. Kdyby taková zima byla na svátky tak mi to nevadí.

    OdpovědětVymazat
  11. Jitko, to je opravdu nádhera. U nás ještě taková námraza není, možná na horách, ale mně se vůbec do té zimy nechce. Ovšem, když vidím tvoje fotky, tak mne to hodně láká.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Mirku, ve městě jsme tohle taky neměli. Jen na horách :). Zima nám zatím nadělila jenom náledí a do něho teď prší.. Měj se hezky a díky :).

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Díky, Maruško :), taky se mi do zimy nechce. Obzvlášť teď, když je to nachodníkách o zabití.. Ve městech bych zimu zakázala ;). Zima patří na hory :).

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím a obdivuji. Viděla jsem leccos na facebooku, ale u tebe je to  krásnější, je toho hlavně víc.
    Mimochodem vše dobré k jmeninám...

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkně pocukrovana krajina... Tady v Polabí jsme se 1. prosince také dočkali prvního sněhu ale za dva dny byl pryč...

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Ruží, moc děkuji :). I za přání k svátku :) :).

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Jane, u nás ve městě taky sníh není. Jen na horách se drží :). Ve městě po něm ani netoužím, jsou z toho vždycky akorát uklouzané chodníky :-I. Ale na horách ho mám ráda :).

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné a zajímavé fotečky.

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Ji Hei, ten 3. snímek je díky hře barev tak zvláštně krásný... :-)Mimochodem, Blog.cz mi před několika týdny vyšachoval VŠECHNA oznámení o nových článcích mých oblíbených blogerů... :-(

    OdpovědětVymazat
  20. To je fakt, prsty teď dostávají při focení zabrat, ale výsledek - jak je u tebe dobře vidět - za to stojí :-).

    OdpovědětVymazat
  21. Přeji Ti hezký Advent a Vánoce v klidu, míru a pohodě a hodně nádherných fotek.
    Posílám adventní věnec.
    http://miric.unas.cz/druha-adventni-nedele/

    OdpovědětVymazat
  22. [19]: Děkuji, Dorko :). No, nevím, co se zase děje, dneska jsem se nemohla dostat do nastavení, psalo to chybu.. A i komentáře občas zlobí :-I.

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Mirku, díky za krásný adventní pozdrav a i já tobě přeji krásný předvánoční čas :).

    OdpovědětVymazat
  24. Krušné hory jsou asi drsný kraj, když už v listopadu je tam -6 stupňů. A nikde ani živáčka, všichni jsou v teple.
    Ale fotky krásné, jak z ladovské zimy.

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Díky, Miloši :), datum souhlasí, na horách opravdu bylo -6 stupňů. Bývaly zimy, kdy tam bylo ve stejnou dobu i mnohem víc sněhu.
    V tuto chvíli je tam přímo pohádkově, spousta sněhu, sjezdovky v provozu :).

    OdpovědětVymazat
  26. Ahahach! Krása... :) Paní Zima je zkrátka... neuvěřitelná. A na fotkách krásně zachycená.

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: Však si také pamatuji z dávných dob hlášení o sněhové pokrývce a Klínovec a Lysá hora v Beskydech tam skoro vždy kralovaly, někdy i s dvěma metry.

    OdpovědětVymazat
  28. [30]: No :), teď na některých místech do těch dvou metrů moc nechybí :). Snad to na jaře bude odtávat pomalu a postupně..

    OdpovědětVymazat