neděle 24. března 2019

Blanokřídlý hmyz



Včelky, čmeláci, mravenci, sršně a další blanokřídlý hmyz,
který běžně vídáme a na který se díváme někdy s obdivem
a jindy před ním raději prcháme :).
Na mých fotografiích se snažím přiblížit a ukázat jeho krásu,
protože ve chvíli, kdy se po podobném hmyzu zděšeně oháníme rukou,
si ho většinou příliš neprohlížíme ;).
 
 













Chcete-li být informováni o nových fotografiích na tomto webu,
přihlašte se (v menu) k Odběru novinek


28 komentářů:

  1. Nádherné fotky. :-) Mě se moc líbí čmeláčci. Jsou takoví bachratí a chlupatí.

    OdpovědětVymazat
  2. Na pohled jsou zajímaví všichni, ač některé moc nemusím, ráda jsem se na ně podívala.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou víc než nádherné, téměř umělecká díla, potěšila jsi mé oko, děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Díky, Vendí :). Pěkné počasí posledních dní už vytáhlo i ty letošní, tak jsem si s chutí udělala pár fotek :). Já byla na to jaro tak natěšená ;). A už je zase chladno (u nás) a po sluníčku ani stopa..

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Taky mám ráda čmeldy :). A včera se mi líbily včelky, jak byly nabalené pylem :). Alespoň pár dní bylo krásně.. :).

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Ruží, některé fotím s potěšením, jiné se strachem :)). Ale zatím jsem to vždycky  v pohodě přežila ;).

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. Všimla jsem si, že máš také sršně, jak zápasí. beruška s těmi dvěma mravenci na poupátku je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Maruško, moc děkuju :). Sršně jsem fotila před pár lety v jižních Čechách u tátovy přítelkyně na zahradě a berušku s mravenečky jsem fotila na Pouzdřanské stepi :). Teď jsem si uvědomila, že si pamatuju místo snad každé fotky, kterou jsem kdy fotila. Stačí se na ni kouknout a vybaví se mi místo i počasí, s kým jsem tam byla, atd.. :). Ale když se mě někdo v rychlosti zeptá, kolikátého je, tak jsem v koncích :)) ;).

    OdpovědětVymazat
  9. Paráda, jaro konečně je tu. Já zítra se vracím domů z nemocnice. Vše dobře dopadlo, jsem v pořádku, už se těším na zahrádku.
    Měj se moc hezky a děkuji za krásné snímky

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Zdravím tě, Ludmilko :). Jsem ráda, že jsi v pořádku a kdybych věděla, že jsi v nemocnici, držela bych ti všechny palce ♥ :). Měj se krásně a užij si jarních dnů na zahrádce :) :).

    OdpovědětVymazat
  11. [5]:Však tady to je stejné, a jak teď poslouchám předpověď nic moc....zima. Ještě nemám ulovené krom jedné nebo dvou včelek z hmyzáků nic.

    OdpovědětVymazat
  12. Ten mravenec je ale odvážlivec, když leze přes tak velkého brouka.
    Se sršni bych se nechtěl potkat.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Odvážlivec to byl a dokonce na na něm chvíli i svezl (asi i lenoch ;) :) ). Sršně jsem fotila hodně z blízka a vůbec mě nevnímaly, neměly na mě čas. Byla to ojedinělá a relativně i bezpečná příležitost, při jiné bych se do focení raději nepouštěla a spíš bych se jim vyhnula :).

    OdpovědětVymazat
  14. Některé z nich moc nemusím, ale pro zachycení na fotoaparát a jeho výsledek je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  15. Pravda, když vidím sršně, tak se raději klidím pryč :-D

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Díky, Mirku :), ráda je fotím a ráda si je pak prohlížím :). Na každém z nich je něco zajímavého :).

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Já taky :)). Ale když to jde, tak fotím ;).

    OdpovědětVymazat
  18. [13]: Vendí, prý od půlky dubna už by měly být příjemný teploty. Teď je to fakt na nic, u nás je teď taky chladno a většinou zataženo :-(. Pak to všechno dohoníš :) :).

    OdpovědětVymazat
  19. Já tyhle hmyzáky moc nemusím, ale musím uznat, že na fotkách jsou naprosto fantastičtí!

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Jsem ráda, že se ti líbí :) a díky! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Překrásné! Bez těchto včelích drobečků bychom byli naprosto ztracení. Je třeba si jich náležitě vážit. Ostatně jako celé přírody;)

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné fotky, foťák zachytí to, co pouhým okem ani nevidíme, hmyz je prostě krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  23. [27]: To ano, ve skutečnosti je mnohem pestřejší, nafocenou mám jenom část běžných druhů :).

    OdpovědětVymazat