čtvrtek 1. srpna 2019

Perleťovec stříbropásek




Přeji vám krásné letní prázdninové dny :).

Moje dovolená proběhla už na začátku července
a samozřejmě jsem fotila (nejen) motýly.
Dneska vám představím samičku perleťovce stříbropáska
z čeledi babočkovitých motýlů.

Stříbropásek patří mezi větší motýly a vyniká krásnou a dobře viditelnou barvou.
Vyskytuje se na loukách, na okrajích lesů a nejspíš ho znáte i z vaší zahrádky.
Docela hezky mi zapózoval, i když ho trochu vyrušoval tesařík skvrnitý,
kterému se zalíbilo na stejné rostlince :).


Další fotografie si můžete prohlédnout ZDE






Další fotografie najdete na JiHei.zonerama.com






Chcete-li být informováni o nových fotografiích na tomto webu,
přihlašte se (v menu) k Odběru novinek



16 komentářů:

  1. Ruža z Moravy1. srpna 2019 v 13:13

    Překrásná přehlídka motýlů. Jak se ti to povedlo nafotit? Chtělo to trpělivost, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Opět nádherné záběry i v detailu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Letos jsem neulovila ani jednoho. Jen jednou zlatohlávka.... Krásný fotky, ta první je super....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Děkuji, Ruží :). Je to o trpělivosti a o spoustě času, naštěstí příjemně prožitého :). Fotím a postupně fotky přidávám do jednotlivých galerií :).

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Díky, Vendí :). Já na ně mám letos štěstí, zrovna před pár dny jsem byla v Bezručově údolí a tam byly desítky stříbropásků a spousta dalších motýlů :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje dovolená musela být božííí, nádherní motýlci a když píšeš, že jsi nefotila jen ty, tak se můžu těšit, že se tu budu kochat zase za nedlouho? díky, krása!

    OdpovědětVymazat
  7. Super! Tahle kráska kolem nás poletovala neustále na táboře. A já netušila, co je zač. Díky za další nový poznatek:)

    OdpovědětVymazat
  8. Kromě opakovaného smeknutí pomyslného fotografického klobouku zůstávám fascinovaný možnostmi zoologické češtiny :-).

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Děkuju, Sugr :). Dovolená byla pěkná a určitě tady budou ještě další motýlci a i nějaký brouček se najde ;) :).

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Moc děkuju, Petře :). To jsou názvy, co? Muselo to dát hodně práce vymyslet výstižná jména :).

    OdpovědětVymazat
  11. Tak toho často. vídám ale nevěděl jsem co je to za motýla. Dík pěkně fotky.

    OdpovědětVymazat
  12. Motýl se odměnil chvilkou trpělivosti, aby potěšil všechny ostatní. Krása, která vyzařuje z fotgrafií je jedinečná.

    OdpovědětVymazat