pátek 6. září 2019

Vřetenuškovití motýli





Vždycky se těším na ty jejich krásně barevné "sukýnky".. :).

Vřetenušky se od sebe liší především počtem a tvarem skvrn.
Patří k nim také zelenáčci, ti mají křídla bez výrazných znaků
a vynikají (světlejší nebo tmavší) zelenou barvou.

Velikostí sice patří k menším motýlům,
ale krásou křídel to vyrovnávají :).


Vřetenuška pětitečná, červenec 2019, okolí Monínce





Vřetenuška ligrusová, Pálava, červenec 2016




Zelenáček šťovíkový, Krušné hory, červen 2019





Další fotografie najdete ZDE : Jihei.zonerama.com









Chcete-li být informováni o nových fotografiích na tomto webu,
přihlašte se (v menu) k Odběru novinek


23 komentářů:

  1. Tedy, moc hezké fotky, ale mě asi nejvíc ze všeho zaujala ta úžasná housenka :-).

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou Jituško barvičky. Jak to ta příroda dovede  vybarvit. I ta housenka se dokáže přiživit jako ty hraboši.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Díky, Petře :). Housenek nemám moc nafocených, nějak na ně nemám štěstí a jsou mezi nimi i velké krasavice, takže mě to docela mrzí.. :).

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Mirku, vřetenušky jsou fešandy :). Ještě mi jich několik chybí, snad je někdy nafotím :).

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné♥ Miluju ty jejich metalické kabátky. Přírodu prostě netrumfne žádný návrhář světa:)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky fotím, ale né hmyz. Krásný blog a hezké foto. je to nádherné.

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat na foťák, láká mě fotit přírodu v detailech a zvažuji koupi nového foťáku, Vaše fotky se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Děkuji za milý a výstižný komentář :). Příroda umí kouzlit :).

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Děkuji :). Fotím na Canon 77D s makroobjektivem Canon EF 100mm f2.8 L Macro IS USM. Pěkné fotky přírody vídám i z kompaktů, výběr je velký, nechte si poradit u odborníků v prodejnách (Megapixel, FotoŠkoda, atd.). Prostě někde, kde se v tom opravdu vyznají. Není to většinou levná záležitost, tak ať vyberete správně - držím palce :).

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné fotky :) já vždycky mám štěstí jen na obyčejné žluťásky :D

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Moc děkuju :). Žluťásci jsou fešáci ;).

    OdpovědětVymazat
  12. miluji vřetenušky, letos ale u nás jako by vymřely :-(

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Pár jsem jich letos nafotila a mám z nich radost. Ale ani já je moc často nevídám :-(.

    OdpovědětVymazat
  14. Trochu neobvykli a  nemotylovati" "ale moc pekni

    OdpovědětVymazat
  15. No, Ji Hej, jak ty to děláš? Myslím to focení.

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Mirku, baví mě to, už aby bylo alespoň jaro, na fotografování už se moc těším ;) :).

    OdpovědětVymazat
  17. Super fotky... já na hmyz nikdy neměl nervy :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tento blog se mi opravdu líbil. Mnoho užitečných informací. Děkujeme za sdílení. Všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Díky :). Já to vnímám jako výzvu ;).

    OdpovědětVymazat