neděle 3. května 2020

Fotografie přírody



Zdravím vás :).


V mé fotogalerii ZDE na JiHei.zonerama.com se můžete podívat na fotografie,
které jsem v posledních letech nafotila.
Najdete tam fotografie motýlů, brouků, pavouků, rostlin, krajiny, atd.
Nové fotografie pak postupně přidávám do jednotlivých galerií.

Některé objekty potkávám náhodně,
za jinými se cíleně vydávám na konkrétní místa v České republice.
Je to vždycky v rámci příjemných výletů do přírody, ať už pěšky nebo na kolech.
Máme u nás mnoho krásných míst a v přírodě spoustu zajímavých živočichů,
kteří často bývají tak malí, že je většinou přehlédneme.

Chraňme tedy přírodu a mějme ji rádi :).



Ohniváček celíkový, samička




Koniklec otevřený, České středohoří




Kudlanka nábožná, Pálava




Tesařík pižmový, Krušné hory




Vážka ploská, sameček




České středohoří




Skákavka









Další fotografie najdete v galerii:







14 komentářů:

  1. Včera jsme mezi těmi kopečky projížděli do Bíliny směrem od Loun. Tuhle část moc neznám, znám víc pohledově tu směrem od Ústí. A říkám si jak dvě tři lokality dokáží dehonestovat celou krásnou krajinu. Když se řekne severní Čechy, každý dodá fuj, chemie, uhlí, smrad. A přitom je to tak kouzelný kout republiky...

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, ty prostě umíš. Máš trpělivost a umíš se dívat. A foťák máš dokonale zmáknutý. Moc pěkné fotky detailů hmyzího království.

    OdpovědětVymazat
  3. Není co dodat, vše moc pěkné, detaily viditelné, jsi borec.♥

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Vendí, napsala jsi to moc pěkně, souhlasím s tebou :).

    OdpovědětVymazat
  5. Jituli, to jsou tak nádherné fotky, že jsem úplně dojatá.
    České středohoří, to je hotová pohádka. U nás je prostě krásně.
    Co se týká makro fotografií, jsi nedostižná. :)
    Já už jsem tak dlouho nebyla venku, že jsem určitě zapomněla fotit. :(

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Maruško, moc děkuju a jsem ráda, že se ti fotky líbí :). Měj se krásně :).

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Díky :), potěšil jsi mě, snad brzy nafotím další :).

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Haničko, moc děkuju :) Fotit jsi určitě nezapomněla a na tvoje fotky se těším :). Já teď chvíli fotit nebudu, od zítřka budu mít pravou ruku mimo provoz, ani nevím, jestli budu schopná psát, natož fotit. Ale až se mi tlapka uzdraví a konečně se oteplí, těším se na další focení ;). Měj se krásně, zatím ahojky :).

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsi tak strašně božíííííííí!:) Překrásné fotky. Jsi mou inspirací♥ Ten pavouček nakonec mě dostal. Vždycky jsem takového roztomilého očkatého krasavce toužila vidět na živo. Připomíná mi svým pohledem kocoura v botách ze Shreka;D To je focené tady v Česku?:) A kde?:))

    OdpovědětVymazat
  10. :)) Moc děkuju za milou pochvalu :). Skákavka je focená u nás, zrovna včera jsem jednu viděla, ale nafotit jsem jí nestihla, ztratila se mi někde v trávě. Jsou to mrňata, měří cca okolo pěti milimetrů.

    OdpovědětVymazat