pondělí 22. června 2020

Modrásek jehlicový



Modrásek jehlicový je denní motýl,
kterého často vídám a ráda fotím. Nedávno jsem ho fotila v Krušných horách,
a i když dost foukal vítr a při focení to chtělo víc trpělivosti,
nakonec se zadařilo :).



ZDE můžete pokračovat v prohlížení dalších fotografií






Další fotografie najdete v galerii:







Chcete-li být informováni o nových fotografiích na tomto webu,
přihlašte se (v menu) k Odběru novinek.




20 komentářů:

  1. Tolik motýlů člověk normálně nevidí- díky moc za  seznámení aspoň takto.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Rádo se stalo, Ruží a i já děkuji :). Divím se, že se mi podařilo publikovat článek, ani se mi tomu nechce věřit, že už jsou technické závady odstraněny..

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, už i Otavínka se dostane na svůj starý blog, ale píše i na nový.Zdravím ♥

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Děkuju za informaci, Ruží :). Možná, že už to konečně začne fungovat :).

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, velmi krásné.
    Jsem rád. že stále publikuješ na blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Moc děkuju :). No, snažím se. Občas se to pomalu načítá a pořád se ještě objevuje chyba serveru. Ale to, že jsem se dostala do administrace a po dlouhé době se mi podařilo publikovat, považuju za úspěch ;).

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné záběry. Mě ty mrchy vždycky akorát zamávají a vezmou roha!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Díky, Vendí :). Takové záběry se povedou jen když motýl dovolí a vítr nefouká ;).

    OdpovědětVymazat
  9. No mě to dovolil naposled jen ten lišaj. Jenže to je noční motýl a ve dne je naprosto mimo...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Lišaje vrbkového jsem ještě nepotkala, měla jsi štěstí - je to krasavec :).

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Jo, koukala jsem jako puk. Ještě jsem ho tu nikdy neviděla. Na chatě ho jednou načapal manžel, vlítnul dovnitř a usalašil se na stropě v pokoji. Tak tam to není až takové překvapení, neboť jeho jedno z míst výskytu je právě Berounsko a to není zas tak daleko. Ale tady je výskyt opravdu velmi minimální. Asi před třemi roky jsem zas v lese fotila lišaje borového.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné! Nojo, trpělivost mi sice nechybí, ale nejspíš mám nějaký její jiný druh :-).

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Každý lišaj je vzácnost.. Já fotila svízelového, to je taky krasavec :). Ale na další jsem zatím štěstí neměla..

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Děkuju, Petře :). Ano, máš pravdu, na focení hmyzu je potřeba úplně jiný druh trpělivosti :)) ;). Už jsem si zvykla, ale ze začátku jsem ztrácela nervy ;).

    OdpovědětVymazat
  15. všechny motýli, máš kouzelně nafocené a podle popisu, se můžu dozvědět i jejich názvy. Měj se moc hezky, a zatím mi nejde připojení na blog.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Díky, Mirku :), i ty se měj moc hezky :).
    Ty technické chyby na blog.cz snad nikdy nezmizí.. :-I. Taky mám s tím problémy, asi budu muset zavřít komentáře. Objevují se mi tady spamy a nedostanu se do administrace, abych je odstranila a zablokovala..

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherný♥ Jednou jsem objevila louku plnou miminek tohoto krasavce. Bylo to jak v ráji:)) Díky, že jsi mi připomněla ten krásný okamžik:)

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: I já děkuji za milý komentář :). Vždycky je to krása, obzvlášť, když je jich někde víc na jednom místě :). To člověk neví, kam dřív koukat :).

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji tě už dlouho a musím říct, že ty fotky jsou postupně pořád lepší. A tahle se povedla opravdu skvěle. Nádhera! Jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomáši, velmi děkuji! :) Když motýl a vítr dovolí, tak může vzniknout pěkná fotka :).

      Vymazat