úterý 4. srpna 2020

Okáč rudopásný

Před pár dny jsem zažila během cyklovýletu v Krkonoších milé setkání s okáčem rudopásným. 
Je to denní motýl, který se u nás v Krušných horách nejpíš vůbec nevyskytuje. 
Viděla jsem ho tedy poprvé a velmi mě potěšil :).
 
Na jednom místě jsme jich napočítali cca 30 kusů a byli docela přítulní. 
Párkrát mi sedli na ruku, na kolo i na přilbu :). 
Je to moc příjemné.. mít kolem sebe tolik motýlů :).

Měla jsem dost času udělat více fotek, které si můžete prohlédnout 
v mé galerii na JiHei.zonerama.com. Nebo můžete kliknout  
na první fotografii a pokračovat v prohlížení přímo v albu :).









24 komentářů:

  1. Krásné setkání. Gratuluji k skvělým záběrům!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Patriku :). To víš, pro mě je to vzácnost, u nás nelítá :).

      Vymazat
  2. Motýlky bych měl i v břiše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je měla málem taky ;). Dva motýli se totiž nechtěli pustit mojí cyklistické láhve. Ani když jsem se chtěla napít :) ;).

      Vymazat
  3. No hurá, konečně přestěhovaná! Kam bych psala komentáře?! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky! :)) No, starý blog zatím nemám přestěhovaný, jen jsem stihla udělat tenhle nový. Obsah starého blogu se pokusím přesunout v příštích dnech, ale moc se mi do toho nechce..

      Vymazat
  4. Takovýho "rudocha" si nechám líbit! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už se ani nebudu opakovat, jak krásné fotky tvoříš, na té první mně připadá, že kromě okáče na bodláku sedí i čmelák.

    A jsem také moc rád, že jsi už také na blogspotu a všichni se zase potkáváme na stejné doméně. Odkaz jsem si opravil.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuju, Miloši :). Snad se zadaří kompletní a snad už i bezproblémový přesun z blogu.cz. A ano, první fotka je i se čmelákem :).

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkně... Mám dojem, že tohoto motýla v okolí Kralup občas vídám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :). Je to možné, ale může to být i jiný (hodně podobný). U nás v Krušných horách se asi nevyskytuje vůbec.

      Vymazat
  8. Moc pěkné fotečky s motýlky.Přeji co nejvíc fotovýletů s příjemnými okamžiky v přírodě:)

    OdpovědětVymazat
  9. Již tě mám v seznamu , našla jsem to už dříve. Hleď se uzdravit, přeji ti to, abys mohla fotit.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Ruží :). Už je mi líp, ale chce to ještě čas. Měj se moc hezky :).

      Vymazat
  10. Tak jsem propásla několik článků. Na mém blogu mi tvé stránky ukazují stále páchníka před rokem. Nějak mi to nejde opravit. Uvidíme jak dál. Tvé fotky jsou prostě nádherné a škoda,kdyby mi unikly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuju :). Uvidíme, časem se to nějak srovná. Hlavně jsem ráda, že mám celý web přestěhovaný sem na Blogspot :).

      Vymazat
  11. I motýl pozná dobrého člověka, který mu neublíží :).
    Nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Miloši :). Bylo by fajn, kdyby to takhle hezky fungovalo ;). Ale mnoho druhů hmyzu si často dělá dělá co chce a při focení nespolupracuje ;). Ale o to je to větší výzva a zábava ;).

      Vymazat