sobota 5. září 2020

Dlouhozobka svízelová



Tuhle rychlou potvůrku určitě znáte :).

Je to dlouhozobka svízelová a patří mezi lišajovité motýly. 
Má velmi dlouhý sosák, a když saje nektar z květů, 
tak neusedá na květ, ale saje za letu. 
Vypadá v té chvíli trochu jako kolibřík. Nefotí se zrovna nejlépe, 
ale ráda se o to pokouším ;).


Kliknutím na následující fotografii můžete pokračovat 
v prohlížení dalších fotografií této krásky přímo v galerii :).

https://www.zonerama.com/JiHei/Album/6236944





13 komentářů:

  1. Má krásný sametový hřbet. Parádní úlovek.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano znám i její rychlost a obdivuji tvé album. Jako vždy skvělé záběry.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, tuhle potvůrku dobře znám. Tobě se podařily nádherné fotky. ☺
    Sama tolik štěstí nemám. Když už ji nachytám na komuli, nestačím zaostřit. Je neuvěřitelně rychlá a vždy mi uteče.
    Ještě, že se můžu pokochat u Tebe. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, nemysli si, že se mi všechny fotky povedou :). Tohle je jedna z mnoha, pár jich mám, ale vždycky jich i dost skončí v koši :). Je to prostě hodně rychlá potvůrka :). Měj se hezky a díky :).

      Vymazat
  4. Jituško, ty odkazy se ti zobrazují v jiném fontu a to ve fontu, který se nazývá Wingdings. Font se objevuje pouze u odkazů a to v posledních dvou článcích. Nevkládala jsi článek nebo jen odkazy z jiné aplikace nebo mobilu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale tento článek jsem už viděla a původně v normálním fontu, takže to nebude vkládáním odjinud. Ach jo.

      Vymazat
    2. Moc ti děkuju za snahu, Maruško. Asi na to nepřijdeme a možná je to tím, že blogspot přechází na nový editor, tak snad se to později u mě srovná. Je to nepříjemný, asi mi nezbývá, než čekat.. Ještě jednou ti moc děkuju :).

      Vymazat
  5. Jitko, ty jsi ale znalec, taková jména jsem v životě neslyšel. A že se ten motýl k jídlu raději neposadí :).

    OdpovědětVymazat
  6. No, i pro mě by bylo lepší, kdyby se k jídlu posadil! :)) Mnohem líp by se mi fotil ;). A až takový znalec nejsem :). Dost jsem se toho už naučila, ale určování některých druhů si raději nechávám potvrdit vždycky nějakým ochotným odborníkem :).

    OdpovědětVymazat