středa 9. září 2020

Kobylka zelená

 

Tahle kobylka zelená byla pořádný macek (cca 4cm). Byla i dost čiperná, 
přelétávala z místa na místo a za letu vypadala jako maličký vrtulníček ;).
 
Podařilo se nám jí odchytit a přenést na kámen, 
kde se pak chovala mnohem klidněji a její fotografování bylo jednodušší. 
Původně jsem měla v úmyslu po dlouhé době nafotit ještě nějaké motýlky, 
ale na ty jsem štěstí neměla. Ale i tahle maxikobylka mě potěšila :). 
 
 
Kliknutím na následující fotografii můžete pokračovat  
v prohlížení dalších fotografií kobylek přímo v galerii :).







11 komentářů:

  1. Vyšlo to náramně, velmi povedené. Jakým to bylo objektivem?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju :). Objektiv Canon EF 100mm f2.8 L Macro IS USM (je radost s ním fotit).

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je moc dobrý. Já mám teď Canon EF 24-70m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to budeš mít pěkný fotky, protože to je moc šikovný sklo. A navíc, ty to s foťákem doopravdy umíš :).

      Vymazat
  4. Takto v detailu vypadá dost strašidelně. Není to také hmyzí predátor jako kudlanka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši, kobylka zelená je dravec, živí se hmyzem a umí ulovit i větší hmyz. Ale jestli se může rovnat kudlance, to nevím :).

      Vymazat
  5. Nádherná! A je veliká, protože jde o samičku, která je větší než sameček. Kudlance se samozřejmě nevyrovná, i když je to lovec zdatný. Báječné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Kudlanku jsem fotila před pár roky na Pálavě. Krásný zážitek :).

      Vymazat
  6. Radost se podívat, i když při takové velikosti nahání obavy, zvláště pokud je to predátor. Moc se ti Jituško zachytit detaily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Mirku :). Je velká, moc se nám líbila, focení nás bavilo :). Měj se hezky a opatrujte se.

      Vymazat