středa 4. listopadu 2020

Bezručovo údolí

 

Letošní podzim v Bezručově údolí opět nezklamal a tentokrát jsem si přibalila i stativ, abych mohla nafotit řeku Chomutovku. Počasí se vydařilo a slunce rozzářilo celé údolí. Zaměřila jsem se také na fotografování lesa v přírodní rezervaci Buky nad Kameničkou, protože těmto stromům to v podzimních barvách obzvlášť sluší.

Kliknutím na následující fotografii můžete pokračovat v prohlížení dalších fotografií přímo ZDE v galerii :).

 
 

 

21 komentářů:

  1. Takový barevný podzim mám taky rád. Jenom se musí vyčkat na vhodné počasí a pak jsou snímky jako malované. Tobě se to Jituško, moc povedlo a je radost se na takové záběry dívat. Já zatím čekám na příhodnou chvilku, abych se do lesa ještě dostal, než všechno zapadne sněhem. Zatím lovím články a fotografie ze starého blogu. Opatruj se, Mirek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku, děkuju :), snad ještě počasí vydrží, taky se ještě chystáme někam ven do přírody :). A na zimu se vůbec netěším, budou mi hodně chybět barvy.. Měj se moc hezky :), i ty se opatruj.

      Vymazat
  2. Krásné je, jak při delší expozici voda pak vypadá jako našlehaný bílek. Nádherný je také zlatavá barva lesa.

    Ale stejně je zajímavé, že se údolí na západě Čech jmenuje Bezručovo, jako kdyby s tím krajem měl něco společného, alespoň u tvého odkazu k tomu nic není. Úplnou náhodou tuto neděli jsme byli na výšlapu k Babímu lomu u Brna a tam prý Bezruč pravidelně jezdíval na dušičky, ale to bych chápal, protože byl z Moravy, byť ze severní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši, o názvu údolí jsem našla tuhle informaci: http://www.literarnimuzea.cz/pametni-deska-v-bezrucove-udoli-v-chomutove/
      Barva lesa byla opravdu kouzelná, měli jsme štěstí, že se povedlo počasí :).

      Vymazat
    2. Jitko, díky za odkaz, opravdu se píše, že tam Bezruč nikdy nebyl, ale i tak je v kraji populární :).

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Moc děkuji :), vlastně ani nedokážu říct, ve kterém ročním období je v Bezručově údolí nejkrásněji :).

      Vymazat
  4. Tak, a teď mi vysvětli, když já nafotím takhle stromy, tak je zas vymažu protože mi to připadá naprosto nezajímavý! A přitom u jinejch u takovejch fotek áchám.... ale ty to máš opravdu krásný. Ty barvy jsou eňo ňůňo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Vendí :), já taky spoustu fotek házím do koše, ale ty buky jsou jiný a mají kouzlo. Když si tu fotku rozklikneš v galerii do maximální velikosti, tak tě ten les jakoby táhne dovnitř :). Tady na blogu je to v malý velikosti, když jsem sem ty fotky vkládala, tak zlobilo i písmo a velikost fotek nešla doladit. Proto dávám odkaz na zoneramu, tam se fotky dají o hodně zvětšit. Barvy to byly nádherný, snad to ještě vydrží, o víkendě chceme ještě něco nafotit :).

      Vymazat
  5. Tady to jde strašně rychle dolů, počítám že o víkendu už nebude co fotit. Taky mám v plánu buky...

    OdpovědětVymazat
  6. Uchvátilo mě hned to úvodní stromoví v článku, ale celá galerie opravdu stojí za to. Profík se pozná, ty fotky jsou nádherné, krásně barevné i kompozičně silné.

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, děkuji za fotky a možnost si udělat radost pro oči u tebe. U nás na Vysočině je bukoví málo, zato osiky a další "barevné podzimní koruny". Aktuálně dnes už je po mrazu skoro všechno listí na zemi. Takže jsem ještě jednou zkoukla tvoji galerii, abych se potěšila barvičkami podzimu. Krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Teď už je u nás hodně opadáno, ale probarvené to bylo opravdu krásně :).

      Vymazat
  8. Zdravím fotografku a milovnici přírodních barev - tebe. Podzimní nálada sálá z každého snímku. Prostě to umíš a vystihla jsi pravý čas, aby fotky vypadaly nádherně podzimně. Tleskám! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a také zdravím! :) :) Zrovna jsem vložila nové fotečky.. ;).

      Vymazat