sobota 28. listopadu 2020

Krušné hory

Dnes se s vámi chci podělit o velmi pěkné pokoukání, které jsem si užila nedávno v Krušných horách. Tohle "moře" pod Klínovcem je vždycky velkým lákadlem pro turisty a hlavně pro fotografy. Je to nádherná podívaná, západ slunce s mlhou v údolí je dechberoucí a proto jsme rádi zůstali, a dívali se až do úplného západu slunce.

A teď se můžete podívat i vy :). 

 

Kliknutím na následující fotografii můžete pokračovat v prohlížení v galerii, 

kde jsou fotky ve větší velikosti :).



 
 
 

24 komentářů:

  1. To vypadá jako záběr z letadla už nad mraky. Neuvěřitelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Miloši, vypadá to tak. Ale ve skutečnosti jsme stáli na sjezdovce a fotila jsem to z ní :). Horší bylo, že jsme pak v té mlze a navíc už i ve tmě, jeli z Klínovce cca 50 km horskými silnicemi (samá zatáčka) zpátky domů. A to už tak úchvatný zážitek nebyl ;). Ale dojeli jsme v pořádku a byl to moc pěkný výlet :).

      Vymazat
  2. No nádhera, tohle ti závidím, tu možnost vyjet si do hor jak se ti kdy chce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Vendí :). No, úplně jak se mi kdy chce, to nebývá. Záleží na volných dnech, na počasí.. U nás na horách to bývá někdy i tak, že buď je tam sněhu málo a nebo je ho tam tolik, že jsou uzavřené silnice a nedá se tam vyjet. Často se tam totiž přes silnice tvoří shěhové jazyky, kterými neprojedeš :). A zůstat tam někde trčet v autě na zafoukané silnici, to nebývá nic příjemného. Ale v létě je to super, to jsem na horách hodně často :).

      Vymazat
  3. Zajímavý blog a krásné fotografie na úložišti Zonerama. Opravdu
    jsou dechberoucí. My jsme tam byli na Komáří vížce, a u hradu Krupka. Jsme závislí na hromadné dopravě a tak se na večer čekat nedá. To bychom se tam museli ubytovat . Moc děkuji za úžasnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji Vám za milou pochvalu a těší mě, že se Vám fotografie líbí :). V Krušných horách je mnoho krásných míst. I já tam pořád ještě nacházím místa, která jsou moc pěkná a neznám je :). Mějte se hezky a ještě jenou díky :).

      Vymazat
  4. Jituš, to jsem se pokochala Krušnými horami a okolím.
    Mám to daleko, tak jsem se prošla alespoň s Tebou. Krásná místa. Velmi se mi líbily bukové lesy v bronzové barvě.
    Fotky máš jako vždy úžasné.
    Přeji hezký advent. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, děkuji za přání a nápodobně :). Krásný bukový les je z Bezručova údolí. Je to tam pěkné v každé roční době, ale podzim je tam asi nejpěknější :). Měj se hezky a díky :).

      Vymazat
  5. Je to Jituško, nádherná podívaná. Na takový záběr se vydrží snad každý dívat, jako na div přírody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Mirku :). Bylo to moc pěkné, byli jsme tam hned na začátku, pak už se to moc dostalo mezi lidi a sjížděly se tam davy. My jsme to měli v klidu a na sjezdovce jsme byli sami :).

      Vymazat
  6. Jitko, to je nádhera. V tom večerním světle je to impozantní podívaná. Viděla jsem kdysi video z časosběrných fotek. Skvělý zážitek. Věřím, že sisi focení užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, bylo to krásné pokoukání. Teď už je na horách mlha většinou všude a myslím, že další pěkné fotky budou až někdy v lednu a únoru. Jestli ovšem nějaká pěkná zima vůbec dorazí ;).

      Vymazat
    2. Neboj na horách zima bude. :) a v tom únoru snad i se sluníčkem. :)

      Vymazat
    3. No, Maruško, včera jsme byli na horách a bylo to tam jako na Václaváku. Takže jsme to pojmuli jako rychlý průlet a odjeli jsme raději na místa, kde to není tak profláknuté..

      Vymazat
  7. miluji hory! Tvé záběry jsou naprosto úžasné a dokonalé - moře z mraků! paráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Plno perfektního světla i v jednadvacítkovém roce vinšuji.

    OdpovědětVymazat
  9. Ó, a já si říkala, jaké že je pod Klínovcem moře. Evidentně to nejkrásnější. Moc se mi tvé fotky líbí. :)

    OdpovědětVymazat